2/20/2014

"Feelings never make sense. They got you all confused. They drive you around for hours before they drop you right back where you started."


Kävin hakemassa tänään postista Front Row Shopilta tilaamani todella pehmeän pitkäkarvaisen tekoturkistakin, johon olen jo nyt rakastanut vaikken ole kerennyt vielä testaamaan ulkona. Takki muistuttaa hieman ensimmäisen kuvan turkisliiviä, mutta pitkähihaisena! Huomenna tulossa asupostaus, mutta nyt kaivaudun sohvan pohjalle poikaystävän viereen valtavan kahvikupin kanssa katsomaan Suits:ia 

puspus, Anna 

8 kommenttia:

  1. mä RAKASTAN sun blogia ! <3 voisitko joskus tehdä semmose postauksen missä suosittelet jotain kirjoja ? siteeraat aina noihin otsikoihi niin kivasti jostain :) oon lukenu yhden kirjan mitä joskus siteerasit ja rakastuin siihenkin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :3 <3 yritän muistaa tehdä tollasen postauksen, oon vaan harmillisen vähän lukenut kirjoja viimeaikoina niin tuntuu et noi kaikki lainauksen on samoista kirjoista :D

      Poista
  2. Aivan ihastuttava postaus!! :) minua kiinnostaisi tietää millä ohjelmalla olet nuo kollaasit tehnyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Photoscape-niminen on muokkausohjelma, jota käytin tuon kollaasin tekemiseen! Rajasin kuvat suhteella 3:4 ja sitten vain liitin ne toisiinsa :)

      Poista
  3. oioioi, millon oot ostanu ton ihanan cubuksen topin? t. yks, jolla on ehkä kaks normaalin pitusta lyhythihasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei siitä ole pitkä aika :D saattaisi nyt löytyä alennuksesta! haha, lyhyet paidat on kyllä ihania ;)

      Poista
  4. Heippa! Olen sivuillasi nähnyt aivan ihania vaatekokoelmia ja nämä kuvatkin on kuin ammattivalokuuvajan kuvaamia :D Jäin tässä miettimään: mistä olet saanut noin mielikuvituksellisen värisiä huulipunia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oihhh, kiitos! Oon imarreltu :------) Huulipunat on Lime Crimen, joita itse olen tilannut Ebaystä noin 15e/kpl. Kyseiseltä merkiltä löytyy ihania kirkkaita värejä kuten oranssia, sinistä, violettia yms :------D

      Poista